sobota, 9 sierpnia 2014

Betty i Marla witają :-)

Hej. Jestem Be Betty, ale wystarczy Betty. To mój pierwszy blog i prowadzę go z Marlą S. Może niektórzy z was ją znają. Dziękuję jej, że zgodziła się mi pomóc. Dzięki niej powstał ten blog, ponieważ moje miejsce zamieszkania ( totalna wiocha za miastem ), odmawiający posłuszeństwa tablet i Internet, który płata mi figle nie pozwolił mi tego zrobić. Nie wiem czy sobie wyobrażacie tworzenie bloga na tablecie z mulącym netem. Poprosiłam ją o to, więc wzięła na siebie powstanie bloga. Przyłożyła się też do jego wyglądu. Czyż nie wygląda pięknie? :-) 
Z tego powodu, że czasem mam problemy z nawiązaniem kontaktu ze światem mogę odpowiadać na komentarze niezalogowana co irytuje mnie za każdym razem. 

Skąd pomysł na bloga? Może to się wydać dziwne, ale przyśnił mi się sen. Byłam tam ja i trzech innych chłopaków. Zastąpiłam siebie twarzą jednej z gwiazd, którą lubię ( Lucy Hale) i dodałam do opowiadania jeszcze jednego bohatera tak żeby była ich czwórka i tu pomysł, aby wciągnąć w to chłopaków z Big Time Rush, bo jak mi Marla napisała: " jeśli nie będzie btru, nie piszę się na to " :-) 
A mnie to nawet się spodobało, ponieważ polubiłam ich.

Mój jest pomysł i treść. Zajmuje się też wybieraniem obrazków. Marla zaprojektowała bloga oraz dodaje zmiękczenia do rozdziałów przed ich publikacją, ponieważ piszę je na tablecie i jest to dla mnie uciążliwe. Poprawia też ewentualne błędy, a następnie puszcza to w świat. I na tym polega nasza współpraca. Takie tam dwie adminki :-) 

Strona z bohaterami jest już gotowa. Opis bloga jest widoczny pod tytułem bloga, więc pewnie zauważyliście o czym będzie. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Jest to blog tak zwany " sezonowy". Mój sen nie trwa wiecznie :-)  Liczę na to, że będziecie chętnie czytać i komentować. Pierwszy rozdział już jutro w niedziele!

W imieniu moim i Marli zapraszamy :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz